Pages

Wednesday, February 10, 2010

Kenangan Indah

 

Memang benar fb dapat menemukan kita dengan sahabat lama.  Gambar yang disalin dari fb teman lama yang baru terjumpa beberapa hari yang lalu.  Inilah antara kebaikannya.



"Lebih baik melihat kebaikan dari selalu mengintai keburukan"


13 comments:

roha said...

Salam Kak Iza.
Ni kat mana ni? Macam kat maktab aje.
Wah, cute la Kak Iza.

ustaz eds said...

salam sis
Memang benar seperti yang dikata..fb dpt mengeratkan kembali ukhwah yang lama terpisah...baik buruknya fb ni terpulang pada individu itu sendiri...

insan pendidik said...

salam,

maka terpulangla kpd diri kite sendiri...IP pun guna fb sbg platform mencari rakan skolah yg pastinye dpt mengukuhkan ikatan silaturahim

ahmad humairi said...

salam,
betul tu,
lihatlah kebaikannya...maka hilanglah buruknya.

lihat pula buruknya...taknampak pula yang baiknya.

antara sahabat dan musuh...di mana kita di mata mereka??

secangkir madu merah said...

apa saja yg dibuat ada buruk & baiknya...terpulang pada diri sendiri menilainya..

kebetulan tadi pagi terdengar berita di SINARfm, fb haram kata ulamak ntah dari mana ntah...tak ingat..

tepuk dada tanya selera....


...kenangan itu indah....

n@m@n said...

salam, saya pun tak perasan dh follow blog akak..hehe

Ciptaan Yahudi ni memang bnyk sekeliling kita..

Kalau kita leka dengan ciptaan mereka, berjayalah mereka kan?

izakhairi said...

Cikgu Rohani,
gambar masa lepas konvo itm...cute ke? seronoknya bila dipuji...tapi la ni...huhuhu...angka dah jadi lain



Ustz Eds,
yang baik kita ambik dan yang buruk jangan diikut



Insan pendidik,
tujuan yang murni untuk mengeratkan silaturrahim...itu yang baik



Cikgu Myri,
sahabat kita cari, musuh jangan dilawan...tapi kita cuba tangani dengan penuh berhemah...kan aman dunia...(cakap memang senang)



Secangkir Madu Merah(yati)
betul tu...pandai-pandailah kita menilainya sendiri, jangan mudah hanyut di dalam kesesatan sudah...mintak dijauhkan Allah

'tepuk dada tanya iman'



n@m@n,
biasalah ciptaan yahudi memang dah berlambak kat dunia ni...
kita jangan mudah terpedaya, jika tak akhirat kan merana...baik dan buruknya kita pandai-pandailah nilai sendiri

NICK IRFAN said...

btol ker kak! nnt sy nk join face book la byk member2 lama terpisah la...

izakhairi said...

Nick Irfan,
btol...tak tipu, seronok dapat jumpa member2 lama

a kl citizen said...

assalammualaikum

yang baik jadikan tauladan yang buruk jadikan sempadan

amalhaj said...

assalamualaikum cikgu!
kat gambor tu cam 'madu empat'ajer teman nengok.

izakhairi said...

a kl citizen,
betul tu....saya sokong cikgu 100%




amalhaj,
ya ke?...klu camtu, amalhaj tengok saya yang no brapa? gurau je...
moga2 'si dia' kepunyaan Guntor(lelaki yg dlm gambar tu) tak marah...bukan saya yang cakap, amalhaj yang cakap...marah kat dia...

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女

Blog Widget by LinkWithin

E-kad & Award dari teman

Salam Ramadhan
AlongArman