Pages

Saturday, February 5, 2011

Perkhemahan Kokurikulum Jati Diri

Alhamdulillah, akhirnya berjaya juga saya melapangkan diri untuk mencoretkan sesuatu di blog yang dah bersawang dan berhabuk ni.

Pada 28 - 29 Januari 2011 yang lepas, sekolah telah mengadakan perkhemahan.  Apalagi banyaklah kerja yang nak kena buat tapi semuanya berjalan lancar kerana mendapat kerjasama yang sangat baik dari semua guru yang terlibat.  Saya terlibat dengan Aktiviti Bantu Mula, maka saya pun dengan berbesar hati menunjukkan kemahiran yang ada (walaupun kemahiran tu sikit je).  Saya menjadi pembantu je pada Saudari Azidah (wakil BSMM Cabang Kulim) yang bertanggungjawab memberi tunjuk ajar pada peserta perkhemahan.


Gambar-gambar yang sempat dirakamkan sepanjang aktiviti dijalankan.








Saya ada rancangan tahunan BSMM bagi ahli kanak-kanak Link (MRC Link) yang ingin dikongsi bersama-sama dengan guru pemimpin BSMM.

Rancangan Tahunan BSMM Tahap 1 Tahun 4

Rancangan Tahunan BSMM Tahap 2 Tahun 5

Rancangan Tahunan BSMM Tahap 3 Tahun 6


Moga bertemu lagi pada coretan yang lain pula dan moga saya tidak mengambil masa yang teramat lama untuk itu.

3 comments:

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

selamat bertemu kembali,

semoga trafik maya kan bertambah sibuk sekembalinya cikgu ke dunia maya...


Rancangan tahunan tu...nanti teman suruh kengkawan amik kat blog ini...terima kasih.

Gimbul said...

seelamat pagi cikguuuuu....

Azman Md Safiee said...

Homestay&Hostel Lawatan Bas Ke Melaka. Hanya RM10pax! layari blog http://jasinhomestay.blogspot.com/ atau SMS 0123736548

Blog Widget by LinkWithin

E-kad & Award dari teman

Salam Ramadhan
AlongArman