Pages

Tuesday, March 16, 2010

Award dari Adik Seri

Terima kasih tak terhingga buat adik Seri di atas pemberian award ni....terharu akak dibuatnya.
Dah lama... tak dapat award dari teman blogger.  Terima kasih sekali lagi, semoga persahabatan kita akan berkekalan hendaknya.

Semoga award dari adik Seri akan merapatkan lagi tali silaturrahim sesama insan tidak kira di mana jua kita berada.

 

Syarat Bagi Penerima Award Ini

01 - Terbuka kepada semua follower dan pengunjung blog Seri Bahasa.
02 - Award ini tidak boleh di berikan kembali sebagai award kepada blog lain.
03 - Harus membuat posting tentang award ini disertakan sekali link blog ini.
04 - Hanya mereka yang telah membuat posting akan di masukkan dalam senarai penerima disertakan dengan link blog mereka.


"Macam mana adik Seri, akak dah penuhi ke syarat-syarat penerima award?"

8 comments:

ahmad humairi said...

nak bagi bersyarat pulak....

SEO blogger said...

mau dong awardnya

Seri Bahasa said...

betol la..tu tak salah. terimakasih sudi menerima award dari seri. lambat hari nie bw ada masalah signal kat tempat seri.

insan pendidik said...

bestt kalo ade org bg award kat kite tu...

izakhairi said...

Cikgu Myri,
nak buat camna... ikut je lah



SEO blogger,
kalau mau awardnya, minta saja pada adik Seri



Adik Seri,
lega.... bukannya apa takut terlanggar syarat....ngeri akak



IP,
syukur...masih ada yang sayang kat kita....hihihi

ustaz eds said...

salam sis
orang nak bagi, terima je la...he he he...(walaupun bersyarat)

p/s: lama nya menghilangkan diri...kemana bercuti?

izakhairi said...

orang dah beri, kita merasalah...terasa jugak seronoknya ada yang sudi memberi...

cuti ni tak ke mana-mana pun, kena ajar kelas tambahan untuk tahun 6...

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Blog Widget by LinkWithin

E-kad & Award dari teman

Salam Ramadhan
AlongArman