Pages

Saturday, October 17, 2009

Club Blog-Blog Bicara Sempoi





Usai solat asar semalam, blog dibuka untuk meninjau-ninjau perkembangan terkini dan maklumbalas dari rakan-rakan blogger yang lain. Maka terlihatlah pelawaan dari blog bicara sempoi. Berminat ke, kenapa tidak. Orang kata rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari. Cuma apabila dikehendaki untuk membuat sedikit ulasan berkaitan blog bicara sempoi, terpaksalah ditunda hingga ke saat ini setelah semua tugas dan tanggungjawab disempurnakan terlebih dahulu.



Blog bicara sempoi adalah blog yang unik seperti blog-blog yang seumpama dengannya yang dapat menghimpunkan blog-blog yang ada di Malaysia dan mungkin juga di Asia atau di seluruh dunia. Siapalah yang dapat menjangkakannya. Itukan kuasa Allah.



Setiap blog mempunyai ciri-ciri tersendiri tidak terkecuali blog bicara sempoi. Kita boleh mengenali rakan-rakan blogger yang lain melalui blog ini. Membaca entri terkini dan tulisan-tulisan sempoi mereka yang terdiri dari pelbagai citarasa. Hebatkan. Secara tidak langsung blog bicara sempoi dapat meningkatkan 'traffik' bagi blog kita sendiri. Ingin mengetahui lebih lanjut layarilah http://blog-blog-bicara-sempoi.blogspot.com dan ikut serta tak rugi kalau kita mencuba.




No comments:

Blog Widget by LinkWithin

E-kad & Award dari teman

Salam Ramadhan
AlongArman