Pages

Friday, August 7, 2009

Lawatan Berfokus ke SK Seri Indra, Kangar, Perlis



31 Julai, Jumaat 2009
Pihak sekolah telah mengadakan lawatan berfokus dengan menjadikan SK Seri Indra sebagai penanda aras prestasi pengurusan dan pencapaian akademik serta aktiviti ko-kurikulum.

Terima kasih kepada Tuan Guru Besar SKSI yang telah memberikan rahsia kejayaan mereka. Maklumat yang diberikan amat berguna sebagai panduan...Sekolah Baguih, Nasi Tomato pun sedaaap!
Orang Perlis memang pandai rai tetamu...
Kawan-kawan lain naik 2 buah bas tapi saya sekeluarga naik kenderaan sendiri. Bukan apa...mai Perlis ni serupa balik kampong le! Depa semua pi Padang Besar, saya mai jumpa kawan lama di SK Seberang Ramai, Kuala Perlis.

Guru Besar, cikgu dan anak murid seronok bila berjumpa. Lepas tu saya sekeluarga berkelah di tepi laut dan beli belacan di Sg. Berembang. Kuala Perlis memang best...makan murah, orangnya peramah.

4 comments:

Eyna's said...

Salam...

Tak silap sy...zaman maktab dulu (96-99) ...kitorang pernah buat lawatan ke sekolah ni.. (ingat2 lupa nama sekolah).. sbb dia memang salah satu skola terbaik di Perlis...

izakhairi said...

Rasa-rasanya betullah tu kot, sebab pada tahun 1995 meraih gelaran "Sekolah Harapan Negara" bagi kategori sekolah rendah dalam bandar, dan pada tahun 1996, SKSI dianugerahkan sijil piawaian MS ISO 9002.

Eyna's said...

Betul lah tu...sbb kami pergi pun sbb nak tengok pasai MS ISO 9002 tu lah...

Mase tu kitorang ni double major opsyen Math dan Kajian Tempatan...
so salah satu sillybus KT adalah ttg ISO ni....

Longview Caulking said...

Hi thanks ffor sharing this

Blog Widget by LinkWithin

E-kad & Award dari teman

Salam Ramadhan
AlongArman